Witamy na stronie pomocy technicznej Garett Electronics!


Jak możemy Ci pomóc?

 

Problemy z wyświetlaniem obrazu w modelu Men 3S

Drogi kliencie!
Posiadasz model Garett Men 3S? Po połączeniu z telefonem lub po aktualizacji firmware urządzenia, na ekranie pojawiają się dziwne znaki? Zastosuj się do tymczasowego rozwiązania problemu:


W zależności od wersji firmware urządzenia należy zastosować różne rozwiązania. W celu sprawdzenia wersji firmware, proszę przesunąć na głównym wyświetlaczu palcem w dół i kliknąć ikonę ustawień. Następnie wybrać opcje INFO i sprawdzić wersje oprogramowania (Version : Vx.x.x)

  • Wersja 0.0.2 – W aplikacji Fundo Pro proszę przejść do zakładki „Więcej” a następnie wybrać opcję „Aktualizacja firmware”. Po zaktualizowaniu firmware, problem powinien zostać rozwiązany.
  • Wersja 0.0.3 - Na urządzeniach z tą wersją firmware nie powinien występować powyższy problem.
  • Wersja 0.1.1 - Na urządzeniach z tą wersją firmware nie powinien występować powyższy problem.
  • Wersja 0.1.4 - Niestety w przypadku tej wersji w obecnej chwili nie ma możliwości aktualizacji oprogramowania z poziomu aplikacji. Jeżeli problem z wyświetlaniem obrazu na ekranie występuje na wersji 0.1.4 – należy skontaktować się z naszym serwisem: serwis@garett.pl

Błąd wyświetlania obrazu na ekranie to tymczasowy problem, który zostanie zlikwidowany przy następnej aktualizacji aplikacji / firmware urządzenia. Prosimy o cierpliwość.


Problemy z identyfikacją numerów w modelu
Kids Spark 4G RT / Sun 4G / Life 4G / Rex 4G M

Drogi kliencie!
Posiadasz model Garett Kids Spark 4G RT / Sun 4G / Life 4G / Rex 4G M? Podczas wykonywania i odbierania połączeń nie wyświetla się nazwa kontaktu? Zastosuj się do tymczasowego rozwiązania problemu:

  • W aplikacji Garett Tracker przejdź do zakładki USTAWIENIA, następnie wybierz opcje „Książka telefoniczna” i kliknij przycisk DODAJ NOWY NUMER.
  • Po wpisaniu nazwy kontaktu należy wprowadzić numer z prefiksem 48xxxxxxxxx i kliknąć ZAPISZ.
  • Nowy kontakt powinien zostać dodany do książki telefonicznej zegarka. Proszę sprawdzić czy podczas próby połączenia na urządzeniu pojawia się jego nazwa.

Błąd nazwy kontaktu to tymczasowy problem, który zostanie zlikwidowany przy następnej aktualizacji aplikacji / urządzenia. Prosimy o cierpliwość.


Aktualne problemy z aplikacjami

Ostatnia Aktualizacja - 01/03/2021

Aplikacja Garett Tracker

AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

  • "Białe zdjęcia" wyświetlane w aplikacji (System Android)

Tymczasowy problem, który zostanie zlikwidowany przy następnej aktualizacji aplikacji.
Przewidywany okres wydania aktualizacji:
marzec-kwiecień 2021.

  • Błąd trybu ciemnego w aplikacji (System iOS)

Tymczasowy problem, który zostanie zlikwidowany przy następnej aktualizacji aplikacji.
Przewidywany okres wydania aktualizacji:
marzec-kwiecień 2021.

Aplikacja Garett Activ

AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

  • Aplikacja Garett Activ nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. W tym przypadku polecamy instalacje aplikacji FunDo Pro, którą rozwijamy wspólnie z jej twórcami. Z tą aplikacją kompatybilne są wszystkie modele smartwatchy, które pracują na Garett Activ. Aplikacja ta także jest darmowa i dostępna w Sklepie Play. Link do jej pobrania:

Aplikacja Garett Sport

AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

  • W związku z pracą nad modernizacją aplikacji Garett Sport, może ona nie być chwilowo dostępna do pobrania w Sklepie Play. Prosimy o skorzystanie z możliwości pobrania jej z naszej oficjalnej strony.

Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.



Najczęściej zadawane pytania

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE PRODUKTU?

Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics

  • Skontaktuj się z nami mailowo:
    serwis@garett.pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
    Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
  • Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:

  • Garett Dział Reklamacji
    ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
    25-520 Kielce
  • Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie
    14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.

WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

  • Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.

  • Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.

  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  • Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

Naprawa pogwarancyjna

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.

serwis@garett.pl

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

  • 1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    • - model urządzenia;
    • - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
    • - data zakupu urządzenia.
  • 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

  • 3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.

Kontakt

Masz problem ze sprzętem Garett Electronics lub potrzebujesz więcej informacji?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium