Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarku

  1. Zegarek / opaska musi być w bezpośrednim kontakcie z naszą skórą. Pomiędzy czujnikiem, a skórą nie mogą znajdować się żadne materiały takie jak np. elementy ubrań.
  2. Pasek należy wyregulować w taki sposób, by urządzenie dobrze przylegało do nadgarstka oraz nie przesuwało się podczas pomiarów.
  3. Czujnik optyczny wyświetla parametry na podstawie przepływu krwi przez naczynia krwionośne. Zalecamy noszenie urządzenia nieco wyżej niż klasyczny zegarek z uwagi na większą ilość naczyń krwionośnych.
  4. Największą dokładność pomiarów uzyskamy podczas treningów charakteryzujących się jednostajnymi ruchami rąk, wtedy przepływ krwi przez naczynia krwionośne nadgarstka nie jest zaburzony. Intensywne i nieregularne ruchy rękami (np. trening na siłowni, siatkówka, piłka ręczna) zaburzają przepływ krwi przez nadgarstek i mogą negatywnie wpłynąć na dokładność pomiaru.
  5. Podczas pływania wyniki pomiarów czujnikiem optycznym mogą być niedokładne.
  6. Wyniki pomiarów u osób cierpiących na choroby układu krążenia mogą być błędne. Proszę pamiętać, że nie jest to urządzenie medyczne!
  7. Ciemniejsza karnacja skóry oraz tatuaże mogą uniemożliwić wiarygodny pomiar czujnikiem optycznym.

Czy podczas używania którejś z wyżej wymienionej funkcji występuje problem? Urządzenie pokazuje takie same wartości pomiarów lub znacznie odbiegające od rzeczywistych mimo zastosowania się do wyżej wymienionych informacji? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny:

41 201 40 70

[email protected]

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze)

Poradniki

Jaki smartwatch kupić dla dziecka?

Aby wybrać najlepszy smartwatch dla dziecka warto połączyć aspekt praktyczny z upodobaniami podopiecznego. Prawdziwym must have jest nadajnik GPS, który zapewni niezbędny […]

Jaki smartwatch kupić do 300 złotych? Najtańsze dobre smartwatche od Garett

Dobry smartwatch wcale nie musi być drogi. 300 złotych wystarczy, aby kupić funkcjonalny smartwatch, który sprawdzi się zarówno podczas czynności codziennych, jak […]

Oczyszczanie twarzy – szczoteczka soniczna na zaskórniki

Oczyszczanie twarzy – szczoteczka soniczna na zaskórniki Codzienne mycie twarzy, demakijaż i nakładanie kosmetyków z czasem stają się rutyną, o której niewiele myślimy. Często nie zdajemy […]

©2024 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x