Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Brak połączenie internetowego, komunikat w aplikacji „Urządzenie nie jest w sieci.”

Nasze zegarki dziecięce 4G dzielimy na dwie grupy – ASR oraz Android. W zależności od modelu, który Państwo posiadają należy postępować zgodnie z odpowiednią instrukcją.

Modele Android:
– Kids Essa 4G
– Kids Sun Pro 4G
– Kids Sun Ultra 4G
– Kids Life Max 4G RT,
– Kids Twin 2 4G
– Kids Hero Pro 4G
– Kids Essa Go 4G

Modele ASR:
– Kids Cute 4G
– Kids Cute 2 4G
– Kids Focus 4G RT
– Kids Nice Pro 4G
– Kids Rock 4G
– Kids Tech 4G
– Kids Trendy 4G
– Kids Twin 4G
– Kids Rel 4G

KONFIGURACJA APN DLA ZEGARKÓW 4G Android

KONFIGURACJA APN DLA ZEGARKÓW 4G ASR

PO KONFIGURACJI APN PROBLEM NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY?

Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu
Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo?

Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.

Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenie internetowego to należy wykonać konfigurację APN zgodnie z instrukcją poniżej:

Konfiguracja APN dla zegarków 4G Android
(konfiguracja APN wykonywania z poziomu zegarka)

Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 4G

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy

Konfiguracja APN dla zegarków 4G ASR
(konfiguracja pasuje również ze starszymi modelami zegarków 2G)

Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 4G ASR

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy

1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku.
Uwaga:

  • Karta SIM musi być w zegarku,
  • Zegarek musi być włączony,
  • Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszej wiadomości SMS

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać
odpowiedź o treści:
[surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:

PLAY / T-MOBILE

pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.

VIRGIN MOBILE

pw,123456,apn,virgin-internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.

PLUS / PLUSH

pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.

ORANGE / NJU MOBILE

pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.

Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.

3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:

pw,123456,reset#

Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” – zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.

Po konfiguracji APN problem nie został rozwiązany?

Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszą pomocą techniczną w następujący sposób:

Proszę wysłać SMS na zegarek o treści:

pw,123456,ts#

Automatyczna odpowiedź SMS ze strony zegarka proszę przesłać na adres e-mail [email protected] w treści wiadomości lub w załączniku. Następnie w dalszej części proszę podać następujące informacje:

  • Model urządzenia
  • Nazwa operatora sieci karty SIM w zegarku
  • Karta abonamentowa / karta pre-paid / karta internetowa / karta z ograniczeniami rodzicielskimi

Nasi serwisanci pomogą w ustaleniu gdzie leży przyczyna problemu konfiguracji urządzenia. Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24-48 godzin (w dni robocze).

Poradniki

Jak wybrać zegarek sportowy ?

Jak wybrać zegarek sportowy ? Niezależnie od sposobu, w jaki uprawiasz sport, towarzyszący Ci zegarek musi być jednocześnie wytrzymały i funkcjonalny. Powstaje więc pytanie, […]

Kiedy kupić dziecku smartfon? Poznaj zegarek z funkcją dzwonienia.

Już niedługo dzieci znowu powrócą do szkoły. Niektóre z nich będą tam zabierać swoje telefony komórkowe, żeby umilić sobie czas między lekcjami lub […]

Oczyszczanie skóry to podstawa! Moc peelingu kawitacyjnego

Podstawowy element każdej skutecznej rutyny pielęgnacyjnej stanowi prawidłowe oczyszczanie twarzy – obejmujące nie tylko demakijaż, ale również regularne złuszczanie martwego naskórka. Jeżeli pominiesz […]

©2024 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x