Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
Witamy na stronie pomocy technicznej GARETT!
Jak możemy Ci pomóc?
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. GARETT posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy GARETT
Skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub
telefonicznie: 41 201 40 70.
Wyjaśnij szczegółowo problem z zakupionym urządzeniem.
Po kontakcie z naszym pracownikiem i potwierdzeniu konieczności wysłania sprzętu do naszego serwisu należy wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis wady), załączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odeślij całość na adres.
Garett Dział Reklamacji
ul. Targowa 18, lok 1316 (13 piętro)
25-520 Kielce
Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.
Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji?
W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy GARETT.
W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią wstępny koszt naprawy wraz z instrukcją, w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.
Koszt naprawy może ulec zmianie po diagnozie w serwisie. W przypadku braku akceptacji kosztów zostanie naliczona opłata za diagnozę w wysokości 45 zł wraz z kosztami odsyłki za pobraniem.
Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę. W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.
Prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.=[email protected]
Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.
Masz problem ze sprzętem GARETT lub potrzebujesz więcej informacji?
Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.