Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Pomoc techniczna

Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak zgłosić reklamację produktu?

Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. GARETT posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy GARETT

<br>Skontaktuj się z nami


Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub
telefonicznie: 41 201 40 70.
Wyjaśnij szczegółowo problem z zakupionym urządzeniem.

Wypełnij kartę gwarancyjną

Wypełnij kartę gwarancyjną

Po kontakcie z naszym pracownikiem i potwierdzeniu konieczności wysłania sprzętu do naszego serwisu należy wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis wady), załączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odeślij całość na adres.

<br>Odeślij


Odeślij

Garett Dział Reklamacji
ul. Targowa 18, lok 1316 (13 piętro)
25-520 Kielce

<br>Rozpatrzymy reklamację


Rozpatrzymy reklamację

Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.

Warunki zgłoszenia gwarancyjnego:

  • Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
  • Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  • Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

Pobierz kartę gwarancyjną

Naprawa pogwarancyjna

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji?

W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy GARETT.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

[email protected]

Opisz zgłoszenie

Opisz zgłoszenie

W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

  • model urządzenia;
  • informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
  • data zakupu urządzenia.

Pamiętaj o załącznikach

Pamiętaj o załącznikach

W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

Rozpatrzymy zgłoszenie

Rozpatrzymy zgłoszenie

Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią wstępny koszt naprawy wraz z instrukcją, w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

Koszt naprawy może ulec zmianie po diagnozie w serwisie. W przypadku braku akceptacji kosztów zostanie naliczona opłata za diagnozę w wysokości 45 zł wraz z kosztami odsyłki za pobraniem.

Szybka naprawa – dosyłanie części zamiennych

Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę. W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.=[email protected]

Opisz zgłoszenie

Opisz zgłoszenie

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

  • model urządzenia;
  • szczegółowy opis usterki;
  • wskazanie części na którą jest zapotrzebowanie;
  • data zakupu urządzenia.

Pamiętaj o załącznikach

Pamiętaj o załącznikach

W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

Konsultant skontaktuje się z Tobą

Konsultant skontaktuje się z Tobą

Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.

KONTAKT

Masz problem ze sprzętem GARETT lub potrzebujesz więcej informacji?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.

©2023 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x