Zwroty i reklamacje
Produkty sprzedawane w sklepie GARETT posiadają 24 miesięczną gwarancję.
GARETT posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
- Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem? – Skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie 41 201 40 70 i przedstaw dokładnie problem.
- Chcesz do nas wysłać urządzenie na reklamację? – Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Tak przygotowaną przesyłkę reklamacyjną prześlij na nasz adres:
GARETT Sp. z o.o. – Dział Reklamacji, ul. Sandomierska 209, 25-330 Kielce.
Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
- Do rozpatrzenia reklamacji wymagane są następujące dane:
- dane klienta
- adres korespondencyjny
- kontaktowy numer telefonu
- adres e-mail
- szczegółowy opis usterki
- skan lub oryginał dowodu zakupu (paragon lub faktura)
- Jeżeli podane w reklamacji dane wymagane do jej rozpatrzenia nie będą uzupełnione, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie w celu ich uzupełnienia. Zastrzegamy sobie prawo do odesłania reklamacji bez jej rozpatrzenia w przypadku braku kontaktu mającego na celu uzupełnienie danych.
- Rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
- Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected],
- Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Odstąpienie od umowy przez konsumenta
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.
Wyjątek stanowią osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. Adres do odesłania zwracanego towary to: GARETT Dział Zwrotów – ul. Sandomierska 209, 25-330 Kielce.
- Produkty z kategorii Beauty są przeznaczone do pielęgnacji i higieny osobistej. Opakowania zabezpieczone są specjalną folią ochronną lub plombami zabezpieczającymi, po zerwaniu folii lub plomb zwrot towaru będzie niemożliwy. Zwroty produktów, których opakowanie zostało otwarte, nie będą przyjmowane (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta).
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmy kurierską – klient umawia się indywidualnie z kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres mailowy: [email protected].
- Jeżeli zwrócony przez Klienta Towar jest uszkodzony lub nosi cechy korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. W tym przypadku Sprzedawca dokonuje oceny zmniejszenia wartość rzeczy w przedziale procentowym od 1 % do 99% i jest zobowiązany do pomniejszenia kwoty zwrotu o kwotę swojego roszczenia związanego ze zmniejszeniem wartości rzeczy.
- Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
- W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub pod numerem telefonu 41 201 40 70 w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.
- W przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
- Poniżej zamieszczamy formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.
Formularz do pobrania