Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Niedokładna lokalizacja GPS w smartwatchach dziecięcych

Jeśli chcemy, aby lokalizacja zegarka była określona z największą dokładnością, smartwatch musi być na otwartym terenie, by miał sygnał GPS. Gdy zegarek nie ma sygnału GPS, bo np. znajduje się w budynku lokalizacja określana jest na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej, co może wpłynąć na jej dokładność.

Jeżeli pozycja zegarka jest bardzo odległa, pokazuje cały czas tę samą pozycje zegarka lub wiele różnych proszę zastosować się do poniższej instrukcji w celu rozwiązania tego problemu:

KROK 1

Proszę uruchomić aplikację Garett Tracker zainstalowaną na smartphonie. Po zalogowaniu się do aplikacji na utworzone wcześniej konto należy kliknąć na ikonę ustawień konta, aby przejść do odpowiedniej funkcji.

KROK 2

Po przejściu do ustawień, na ekranie wyświetli nam się lista funkcji aplikacji i zegarka. Między funkcją „Zmień ustawienia” a „Szukanie zegarka” powinna być funkcja LBS, czyli włączanie/wyłączanie funkcji ustalania lokalizacji zegarka na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej, gdy zegarek straci zasięg GPS.

KROK 3

W zależności od ustawień przy tego typu problemach z lokalizacją należy chwilowo wyłączyć funkcję LBS, aby zegarek szukał swojej lokalizacji tylko przy pomocy GPS. Po wyłączeniu funkcji proszę przetestować lokalizowanie urządzenie w aplikacji Garett Tracker. Po wyraźnej poprawie lokalizowania zegarka i upływie 24 godzin, można ponownie włączyć funkcję LBS.

KROK 4

W przypadku dalszych problemów z lokalizacją prosimy o wysłanie następującej wiadomości SMS na numer telefonu zegarka/lokalizatora:

pw,123456,cr#

Problem z niedokładnym lokalizowaniem urządzenia w aplikacji nie ustąpił? Posiadasz zegarek dziecięcy firmy Garett, ale na innej aplikacji? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny:

+41 201 40 70

[email protected]

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze).

Poradniki

Postaw na siebie w Nowym Roku! Poznaj urządzenia od Garett.

Podczas określania celów na dany rok warto kierować się zasadą im mniej, tym lepiej. Bardzo często okazuje się, że szybko rezygnujesz z realizowania postanowień […]

Masażery do twarzy – jak w prosty sposób samodzielnie zadbać o stan cery?

Masażery do twarzy – jak w prosty sposób samodzielnie zadbać o stan cery? Jędrna skóra twarzy i szyi to marzenie każdej kobiety. Niestety, nie każda z nas […]

Masaż po treningu? Poznaj sprawdzony sposób na zakwasy

Jeśli regularnie uprawiasz sport – czy to zawodowo, czy amatorsko – na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak łatwo nabawić się zakwasów (szczególnie po przerwie […]

©2024 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x