Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
Czy rejestrując smartwatcha dziecięcego w dedykowanej aplikacji pokazuje Ci się powyższy komunikat lub podobny? Możemy zresetować zegarek zdalnie z naszego serwisu, tak by można było go zarejestrować na nowe konto w aplikacji.
Proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. W celu zresetowania zegarka, należy wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected], zapisując w jej tytule „Reset zegarka”. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie numeru rejestracyjnego urządzenia wraz ze zdjęciem lub skanem dowodu zakupu* w postaci paragonu lub faktury.
* – w przypadku braku paragonu lub faktury można wysłać zdjęcie pudełka i akcesoriów naszego urządzenia (karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, ładowarka).
3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci od godziny 8 do 16 wykonują reset zgłoszonych urządzeń. Po realizacji nasz pracownik odpowiada na wysłaną wiadomość o gotowości urządzenia do rejestracji w dedykowanej aplikacji.
Jeżeli zgłoszenie nie zostanie zrealizowane w ciągu 48 godzin (w dniu roboczym), prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem:
Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.
Wygląd zewnętrzny to szczególnie dla kobiet bardzo ważny aspekt życia. Panie wyjątkowo skrupulatnie dbają o swoją twarz, włosy, skórę głowy, dłonie, stopy […]
Trenujesz, pracujesz nad sobą, uprawiasz swój ulubiony sport oraz dzielisz się swoją radością z bliskimi. Niestety często kontrolowanie swojej formy, zamiast być motywacją […]
Wrzesień to wymagający czas zarówno dla dzieci, jak i rodziców. Reorganizacji wymaga wiele spraw chociażby takich jak życie rodzinne czy przygotowywanie posiłków. Jednym […]