Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Garett SMART – FAQ

 

1. Dlaczego zegarek nie pokazuje powiadomień?

Upewnij się, że w trakcie parowania zegarka zostały wybrane aplikacje, z których chcesz otrzymywać powiadomienia. Po sparowaniu możesz zmienić wybór wchodząc w aplikacji w sekcję „Zegarek”, następnie „Ustawienia” i wybrać „Pokazywanie powiadomień z aplikacji”. Sprawdź czy zegarek nadal jest połączony z telefonem.

 

2. Dlaczego zegarek traci połączenie z telefonem?

Bluetooth w zegarku ma zasięg do 10 metrów. Połączenie to może być również zaburzone przez wszelkiego rodzaju przeszkody np. ściany.

Inną przyczyną może być wyłączanie się aplikacji w telefonie. Upewnij się, że aplikacja ma nadane wszystkie pozwolenia, działa w tle oraz że nie znalazła się ona w telefonie na liście aplikacji do usypania, itp. Ustawienia te różnią się w zależności od marki telefonu.

 

3. Nie można rozmawiać przez zegarek. Parowanie dwuetapowe

Podświetl przyciskiem ekran zegarka, a następnie przesuń palcem w dół. W lewym górnym rogu ekranu, widoczne są 2 ikonki przedstawiające 2 ogniwa łańcucha oraz słuchawkę telefoniczną. Obie ikonki powinny być podświetlone na biało. Jeśli z jakiegoś powodu słuchawka jest szara, należy wejść w ustawienia Bluetooth w telefonie i połącz go z urządzeniem GRC_Activity_2. Telefon powinien poprosić o zezwolenie na dostęp do kontaktów i historii połączeń. Zegarek będzie zachowywał się podobnie do zestawu słuchawkowego.

 

4. Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarku

  1. Zegarek musi być w bezpośrednim kontakcie z naszą skórą. Pomiędzy czujnikiem, a skórą nie mogą znajdować się żadne materiały takie jak np. elementy ubrań.
  2. Pasek należy wyregulować w taki sposób, by urządzenie dobrze przylegało do nadgarstka oraz nie przesuwało się podczas pomiarów.
  3. Czujnik optyczny wyświetla parametry na podstawie przepływu krwi przez naczynia krwionośne. Zalecamy noszenie urządzenia nieco wyżej niż klasyczny zegarek z uwagi na większą ilość naczyń krwionośnych.
  4. Największą dokładność pomiarów uzyskamy podczas treningów charakteryzujących się jednostajnymi ruchami rąk, wtedy przepływ krwi przez naczynia krwionośne nadgarstka nie jest zaburzony. Intensywne i nieregularne ruchy rękami (np. trening na siłowni, siatkówka, piłka ręczna) zaburzają przepływ krwi przez nadgarstek i mogą negatywnie wpłynąć na dokładność pomiaru.
  5. Podczas pływania wyniki pomiarów czujnikiem optycznym mogą być niedokładne.
  6. Wyniki pomiarów u osób cierpiących na choroby układu krążenia mogą być błędne. Proszę pamiętać, że nie jest to urządzenie medyczne!
  7. Ciemniejsza karnacja skóry oraz tatuaże mogą uniemożliwić wiarygodny pomiar czujnikiem optycznym.

 

5. Czy można zainstalować dodatkowe tarcze?

Do pobrania dostępne są jedynie tarcze w aplikacji. Nie ma możliwości instalowania tarcz z zewnętrznych źródeł.

 

6. Zegarek pokazuje błędne informacje na temat pogody

Sprawdź, czy lokalizacja jest pobierana z dobrego miejsca. Wejdź w aplikacji w sekcję „Zegarek”, następnie „Ustawienia” i opcja „Pogoda”. Możesz ręcznie ustawić miejscowość, lub jeśli aplikacja ma zgodę na korzystanie z lokalizacji, to można skorzystać z opcji „Moja lokalizacja”. Aplikacja wykorzystuje dane pogodowe udostępnione przez zewnętrzną stronę AccuWeather.

 

7. Jak włączyć synchronizację z aplikacjami Google Health, Apple Zdrowie, Strava?

Przejdź w aplikacji do zakładki „Profil”, a następnie opcja „Połączone aplikacje”. Przesuń suwak przy wybranej aplikacji, aby włączyć synchronizację. W trakcie procesu, należy zezwolić na wszelkiego rodzaju pozwolenia i wyrazić zgody na synchronizację danych. W przypadku odmowy, synchronizacja może działać nieprawidłowo.

 

8. Jak usunąć konto w aplikacji Garett Smart?

Przejdź w aplikacji do zakładki „Profil”, a następnie opcja „Moje konto”. Na dole ekranu wybierz „Usuń konto”. Jako potwierdzenie podaj nazwę użytkownika podaną w „Profilu”.

Uwaga: Ta operacja spowoduje trwałe usunięcie Twojego konta oraz danych w chmurze, usunięcie danych w aplikacji oraz odłączenie połączonego zegarka. Dane te nie będą możliwe do odzyskania!

 

©2024 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x