Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
1. Dlaczego zegarek nie pokazuje powiadomień?
Upewnij się, że w trakcie parowania zegarka zostały wybrane aplikacje, z których chcesz otrzymywać powiadomienia. Po sparowaniu możesz zmienić wybór wchodząc w aplikacji w sekcję „Zegarek”, następnie „Ustawienia” i wybrać „Pokazywanie powiadomień z aplikacji”. Sprawdź czy zegarek nadal jest połączony z telefonem.
2. Dlaczego zegarek traci połączenie z telefonem?
Bluetooth w zegarku ma zasięg do 10 metrów. Połączenie to może być również zaburzone przez wszelkiego rodzaju przeszkody np. ściany.
Inną przyczyną może być wyłączanie się aplikacji w telefonie. Upewnij się, że aplikacja ma nadane wszystkie pozwolenia, działa w tle oraz że nie znalazła się ona w telefonie na liście aplikacji do usypania, itp. Ustawienia te różnią się w zależności od marki telefonu.
3. Nie można rozmawiać przez zegarek. Parowanie dwuetapowe
Podświetl przyciskiem ekran zegarka, a następnie przesuń palcem w dół. W lewym górnym rogu ekranu, widoczne są 2 ikonki przedstawiające 2 ogniwa łańcucha oraz słuchawkę telefoniczną. Obie ikonki powinny być podświetlone na biało. Jeśli z jakiegoś powodu słuchawka jest szara, należy wejść w ustawienia Bluetooth w telefonie i połącz go z urządzeniem GRC_Activity_2. Telefon powinien poprosić o zezwolenie na dostęp do kontaktów i historii połączeń. Zegarek będzie zachowywał się podobnie do zestawu słuchawkowego.
4. Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarku
5. Czy można zainstalować dodatkowe tarcze?
Do pobrania dostępne są jedynie tarcze w aplikacji. Nie ma możliwości instalowania tarcz z zewnętrznych źródeł.
6. Zegarek pokazuje błędne informacje na temat pogody
Sprawdź, czy lokalizacja jest pobierana z dobrego miejsca. Wejdź w aplikacji w sekcję „Zegarek”, następnie „Ustawienia” i opcja „Pogoda”. Możesz ręcznie ustawić miejscowość, lub jeśli aplikacja ma zgodę na korzystanie z lokalizacji, to można skorzystać z opcji „Moja lokalizacja”. Aplikacja wykorzystuje dane pogodowe udostępnione przez zewnętrzną stronę AccuWeather.
7. Jak włączyć synchronizację z aplikacjami Google Health, Apple Zdrowie, Strava?
Przejdź w aplikacji do zakładki „Profil”, a następnie opcja „Połączone aplikacje”. Przesuń suwak przy wybranej aplikacji, aby włączyć synchronizację. W trakcie procesu, należy zezwolić na wszelkiego rodzaju pozwolenia i wyrazić zgody na synchronizację danych. W przypadku odmowy, synchronizacja może działać nieprawidłowo.
8. Jak usunąć konto w aplikacji Garett Smart?
Przejdź w aplikacji do zakładki „Profil”, a następnie opcja „Moje konto”. Na dole ekranu wybierz „Usuń konto”. Jako potwierdzenie podaj nazwę użytkownika podaną w „Profilu”.
Uwaga: Ta operacja spowoduje trwałe usunięcie Twojego konta oraz danych w chmurze, usunięcie danych w aplikacji oraz odłączenie połączonego zegarka. Dane te nie będą możliwe do odzyskania!