Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
Zarejestrowałeś/aś nasze urządzenie w aplikacji Garett Tracker i brakuje w niej podstawowych funkcji, które są opisane w instrukcji?
W niektórych przypadkach funkcje pojawiają się po upływie 24 godzin od rejestracji urządzenia w aplikacji, więc na sam początek zalecamy cierpliwe poczekać aż urządzenie zsynchronizuje się z aplikacją.
Jeżeli funkcje nadal nie pojawiają się w aplikacji proszę zastosować poniższe rozwiązania:
Proszę wysłać na zegarek/lokalizator następującą wiadomość SMS:
pw,123456,factory#
UWAGA: Powyższy kod spowoduje zresetowanie samego urządzenia do ustawień fabrycznych. Urządzenie musi być włączone.
Po otrzymaniu odpowiedzi zwrotnej proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.
Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji — należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.
W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:
Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych
Niestety nie wszystkie urządzenia posiadają funkcję Profile w ustawieniach aplikacji Garett Tracker.
W niektórych przypadkach funkcja „Profile” może się pojawić na chwilę po rejestracji, ale zwykle znika po 24 godzinach od rejestracji urządzenia w aplikacji.
Opcja ta może być widoczna w aplikacji, ponieważ Garett Tracker obsługuje różne modele urządzeń, gdzie niektóre z nich posiadają alarm wibracyjny. Funkcja „Profile” dedykowana jest do modelów zegarków dziecięcych z opcją wibracji takich jak np. Kids 2 lub Kids Rex 4G M.
Jeżeli w instrukcji obsługi urządzenia nie ma opisanej funkcji „Profile” —Funkcja nie będzie dostępna w aplikacji.
W celu wyciszenia urządzenia zalecamy skorzystanie z funkcji „NIE PRZESZKADZAĆ” opisanej w instrukcji obsługi.
W PRZYPADKU JEŻELI JEST TO MODEL Z FUNKCJĄ „PROFILE”:
Proszę wysłać na zegarek/lokalizator następującą wiadomość SMS:
pw,123456,factory#
UWAGA: Powyższy kod spowoduje zresetowanie samego urządzenia do ustawień fabrycznych. Urządzenie musi być włączone.
Po otrzymaniu odpowiedzi zwrotnej proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.
Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji —Należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.
W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:
Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych
Na samym początku należy sprawdzić czy funkcja „Plan lekcji” dostępna jest w menu urządzenia. Pozycja funkcji opisana jest w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
Jeżeli funkcja w zegarku jest dostępna, proszę spróbować zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych z poziomu zegarka (Ustawienia) lub z poziomu ustawień w aplikacji Garett Tracker.
Po zresetowaniu proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.
Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji —Należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.
W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:
Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych
W przypadku dalszych pytań lub braku rozwiązania w naszej pomocy technicznej, zapraszamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną:
+41 201 40 70
Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.
Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze).
Podczas określania celów na dany rok warto kierować się zasadą im mniej, tym lepiej. Bardzo często okazuje się, że szybko rezygnujesz z realizowania postanowień […]
Smartwatch damski: Elegancki? Sportowy? A może dwa w jednym? Czy koniecznie trzeba mieć dwa smartwatche na różne okazje: jeden do treningów, a drugi do reprezentacyjnych spotkań? A może […]
8 marca zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim święto wszystkich Pań. Dzień Kobiet obchodzony w ponad 30 krajach, w tym w Polsce, od lat […]