Zwroty i reklamacje
Gwarancja
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję.
Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
1. Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem? - Skontaktuj się z nami mailowo: serwis@garett.pl lub telefonicznie 41 201 40 70 i przedstaw dokładnie problem.
2. Chcesz do nas wysłać urządzenie na reklamację? - Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Tak przygotowaną reklamację prześlij na nasz adres :
Garett Dział Reklamacji, ul. Targowa 18/1413, 25-520 Kielce.
Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
3. Do rozpatrzenia reklamacji wymagane są następujące dane:
- dane klienta
- adres korespondencyjny
- kontaktowy numer telefonu
- adres e-mail
- szczegółowy opis usterki
- skan lub oryginał dowodu zakupu (paragon lub faktura)
4. Jeżeli podane w reklamacji dane wymagane do jej rozpatrzenia nie będą uzupełnione, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie w celu ich uzupełnienia. Zastrzegamy sobie prawo do odesłania reklamacji bez jej rozpatrzenia w przypadku braku kontaktu mającego na celu uzupełnienie danych.
5. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
7. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
8. Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@garett.pl,
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Odstąpienie od umowy przez konsumenta
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.
Wyjątek stanowią osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
- Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. Adres do odesłania zwracanego towary to:
Garett Dział Zwrotów, ul. Targowa 18/1413, 25-520 Kielce. - Produkty z kategorii "Strefa Beauty" są przeznaczone do pielęgnacji i higieny osobistej. Opakowania zabezpieczone są specjalną folią ochronną lub plombami zabezpieczającymi, po zerwaniu folii lub plomb zwrot towaru będzie niemożliwy. Zwroty produktów, których opakowanie zostało otwarte, nie będą przyjmowane.
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmy kurierską Inpost (tel. 801 400 100) - klient umawia się indywidualnie z kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres : sklep@garett.pl
- Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
- W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: serwis@garett.pl lub pod numerem telefonu 41 201 40 70 w godzinach 8.00 : 16.00 od poniedziałku do piątku.
- W przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
- Poniżej zamieszczamy formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.