Zwroty i reklamacje

Gwarancja
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję.

Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji
 Jak zgłaszać reklamację?

1.  Napotkałeś problemy z  zakupionym urządzeniem? - Skontaktuj się z nami  mailowo:  serwis@garett.pl lub telefonicznie 799-881-221 i przedstaw  dokładnie problem. 

2. Chcesz do nas wysłać urządzenie na   reklamację? - Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego   wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. 

Tak przygotowaną  reklamację prześlij na nasz adres : Garett Dział Reklamacji, ul. Targowa 18/1413, 25-520 Kielce.

3.  Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej  uzupełnienie we wskazanym  zakresie. 

4. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

7.  Klient zobowiązany  jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w  przypadku pozytywnego  rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony  towar odsyłamy do  klienta na nasz koszt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@garett.pl,
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Odstąpienie od umowy przez konsumenta

Zgodnie  z ustawą o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni  od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od  umowy, a  jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia –  12  miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien   nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych   od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem   środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.

 

  1. Zwracany   przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,   zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w   oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz   dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić   śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych. 
  2. Umowa   jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za   zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób  wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i   funkcjonowania rzeczy.
  3. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od   umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy,   ponosi konsument. 
  4. Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia  rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez  przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać   protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmy kurierską  Inpost  (tel. 801 400 100) - klient umawia się indywidualnie z kurierem w   celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni   kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody   prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres :  serwis@garett.pl
  6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. 
  7. W   przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: serwis@garett.pl lub pod numerem telefonu 799 881 221 w godzinach  8.00 : 16.00 od poniedziałku do piątku.
  8. W przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
  9. Poniżej zamieszczamy formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.

    Formularz do pobrania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl