Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
GARETT PROTECT to ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, działające podobnie do gwarancji producenta. Dołączone do zakupionego sprzętu, umożliwia przedłużenie standardowej gwarancji o 1, 2 lub 3 lata. W okresie ochrony zapewniona jest naprawa lub wymiana sprzętu w przypadku awarii. To rozwiązanie pozwala na dłuższe korzystanie z urządzenia bez obaw o koszty napraw.
Podczas zakupu urządzenia na stronie internetowej GARETT, możesz wybrać opcję przedłużenia gwarancji o 1, 2 lub 3 lata. Opcja przedłużonej gwarancji zostanie dodana do koszyka razem ze sprzętem, zapewniając dodatkową ochronę. Jeśli kupujesz więcej urządzeń, pamiętaj, aby dobrać odpowiednią ilość gwarancji do każdego z nich. Dzięki temu masz pewność, że każde zakupione urządzenie będzie chronione przez wybrany okres.
Dzięki temu możesz spokojnie korzystać ze swojego sprzętu, bez obawy o koszty napraw i awarii. Zyskujesz dodatkowe lata ochrony, co przekłada się na bezpieczeństwo i komfort użytkowania.
Dzięki elastycznym opcjom cenowym możesz wybrać najlepszą ochronę dla swojego sprzętu, dopasowaną do Twoich potrzeb.
Regulamin usługi „GARETT PROTECT” na produkty GARETT
1. Zakres gwarancji:
a. Usługa „GARETT PROTECT” obejmuje produkty marki GARETT.
b. Gwarancja jest dodatkowa i obowiązuje przez okres 1 roku, 2 lata lub 3 lata, zależnie od wybranej opcji.
c. Rozszerzona gwarancja GARETT PROTECT jest usługą dodatkowo płatną, zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej https://garett.com.pl. Koszt usługi zależy od wybranego okresu gwarancji oraz konkretnego produktu GARETT.
2. Warunki korzystania z gwarancji:
a. Aby skorzystać z usługi „GARETT PROTECT”, klient musi posiadać ważny dowód zakupu produktu GARETT.
b. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne i usterki wynikłe z normalnego użytkowania produktu.
c. Usługa nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, zaniedbaniami, nieautoryzowanymi naprawami lub przypadkowymi uszkodzeniami.
3. Procedura zgłaszania reklamacji:
a. W przypadku stwierdzenia wady produktu objętego gwarancją, klient powinien niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
b. Klient będzie proszony o dostarczenie dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu problemu.
c. Po weryfikacji zgłoszenia, jeśli wada jest objęta gwarancją, klient otrzyma informacje dotyczące dalszych kroków postępowania.
4. Ograniczenia gwarancji:
a. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia produktu, takiego jak zużycie baterii, elementów eksploatacyjnych itp.
b. Usługa „GARETT PROTECT” nie obejmuje również przypadków uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej, wypadków, zalania, pożaru lub innych zdarzeń niezależnych od producenta.
5. Postanowienia końcowe:
a. Producent zastrzega sobie prawo do zmiany warunków usługi „GARETT PROTECT” w dowolnym momencie, informując klientów o takich zmianach.
b. Gwarancja nie wpływa na prawa konsumenckie przysługujące klientowi na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Prosimy o zapoznanie się z powyższym regulaminem przed skorzystaniem z usługi „GARETT PROTECT” na produkty GARETT. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.