Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
Czy rejestrując smartwatcha dziecięcego w dedykowanej aplikacji pokazuje Ci się powyższy komunikat lub podobny? Możemy zresetować zegarek zdalnie z naszego serwisu, tak by można było go zarejestrować na nowe konto w aplikacji.
Proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. W celu zresetowania zegarka, należy wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected], zapisując w jej tytule „Reset zegarka”. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie numeru rejestracyjnego urządzenia wraz ze zdjęciem lub skanem dowodu zakupu* w postaci paragonu lub faktury.
* – w przypadku braku paragonu lub faktury można wysłać zdjęcie pudełka i akcesoriów naszego urządzenia (karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, ładowarka).
3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci od godziny 8 do 16 wykonują reset zgłoszonych urządzeń. Po realizacji nasz pracownik odpowiada na wysłaną wiadomość o gotowości urządzenia do rejestracji w dedykowanej aplikacji.
Jeżeli zgłoszenie nie zostanie zrealizowane w ciągu 48 godzin (w dniu roboczym), prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem:
Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.
Jak pozbyć się bólu mięśni? Sposoby domowe i profesjonalne Praca często wymusza na nas siedzący tryb życia. Skutkuje to różnymi bólami, które nie zawsze […]
Maseczki w płachcie mają wiele zalet, a jedną z nich są natychmiastowe efekty. Jeśli zależy Ci na tym, aby nakładać tylko te, bez zbędnych dodatków, jakie często znajdują […]
Dla kogo długopis 3D? Tak naprawdę może przydać się dosłownie każdemu. Istnieją jednak grupy odbiorców, którym długopisy 3D są szczególnie dedykowane. Czy przypadkiem nie należysz […]