Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Zegarek nie chce się sparować z aplikacją w telefonie

Zakupiłeś zegarek naszej firmy i nie możesz połączyć jej z aplikacją? Aplikacja nie wykrywa urządzenia lub nie chce się z nim zsynchronizować? Proszę zastosować się do poniższej instrukcji:

1. Proszę upewnić się, że zegarek nie jest połączona z telefonem bezpośrednio przez ustawienia Bluetooth telefonu. Jeśli tak to w ustawieniach Bluetooth telefonu należy usunąć powiązanie opaski / zegarka z telefonem.

2. Z poziomu urządzenia należy zresetować zegarek do ustawień fabrycznych jeżeli posiada taką funkcję. Informacje gdzie znajduje się funkcja resetu urządzenia, znajduje się w instrukcji obsługi dołączonej do pudełka.

3. Po zresetowaniu urządzenia należy ponownie połączyć je z telefonem za pomocą dedykowanej aplikacji. Proszę też na czas parowania włączyć w telefonie usługę lokalizacji. To pomaga w przypadku, niektórych modeli telefonów.

Mimo wykonania powyższej instrukcji, problem z połączeniem urządzenia z aplikacją nadal nie został rozwiązany? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny problemu.

41 201 40 70
[email protected]

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze)

Poradniki

Kiedy kupić dziecku smartfon? Poznaj zegarek z funkcją dzwonienia.

Już niedługo dzieci znowu powrócą do szkoły. Niektóre z nich będą tam zabierać swoje telefony komórkowe, żeby umilić sobie czas między lekcjami lub […]

Jak poradzić sobie z podrażnioną skórą głowy? Poznaj innowacyjne urządzenie od Garett

Swędzenie to jeden z najczęstszych objawów podrażnienia skóry głowy. Oprócz tego może wystąpić zaczerwienienie skóry głowy, a także bolesność i łuszczenie się naskórka. Wszystkie […]

Tradycyjne oczyszczanie twarzy vs szczoteczka soniczna

Zdrowa, czysta skóra twarzy dodaje blasku i podkreśla urodę. Nic więc dziwnego, że każdy z nas chce cieszyć się efektem promiennej cery. Pierwszym i najważniejszym […]

©2023 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x