Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.
Zakupiłeś zegarek naszej firmy i nie możesz połączyć jej z aplikacją? Aplikacja nie wykrywa urządzenia lub nie chce się z nim zsynchronizować? Proszę zastosować się do poniższej instrukcji:
1. Proszę upewnić się, że zegarek nie jest połączona z telefonem bezpośrednio przez ustawienia Bluetooth telefonu. Jeśli tak to w ustawieniach Bluetooth telefonu należy usunąć powiązanie opaski / zegarka z telefonem.
2. Z poziomu urządzenia należy zresetować zegarek do ustawień fabrycznych jeżeli posiada taką funkcję. Informacje gdzie znajduje się funkcja resetu urządzenia, znajduje się w instrukcji obsługi dołączonej do pudełka.
3. Po zresetowaniu urządzenia należy ponownie połączyć je z telefonem za pomocą dedykowanej aplikacji. Proszę też na czas parowania włączyć w telefonie usługę lokalizacji. To pomaga w przypadku, niektórych modeli telefonów.
Mimo wykonania powyższej instrukcji, problem z połączeniem urządzenia z aplikacją nadal nie został rozwiązany? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny problemu.
Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.
W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.
Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze)
Już niedługo dzieci znowu powrócą do szkoły. Niektóre z nich będą tam zabierać swoje telefony komórkowe, żeby umilić sobie czas między lekcjami lub […]
Swędzenie to jeden z najczęstszych objawów podrażnienia skóry głowy. Oprócz tego może wystąpić zaczerwienienie skóry głowy, a także bolesność i łuszczenie się naskórka. Wszystkie […]
Zdrowa, czysta skóra twarzy dodaje blasku i podkreśla urodę. Nic więc dziwnego, że każdy z nas chce cieszyć się efektem promiennej cery. Pierwszym i najważniejszym […]