Twój koszyk
X
0 produktów

Brak produktów w koszyku.

Witaj
X
Masz już konto?
Nie masz konta?
Utwórz konto
Dlaczego warto założyć konto.
  • będziemy polecać Ci produkty
  • dostaniesz dostęp do historii zamówień
  • otrzymasz możliwość śledzenia zamówienia
Ulubione
X

Twoja lista jest pusta. Dodaj produkty do obserwowanych klikając ikonę serca przy produkcie.

Porównaj produkty (0) Usuń

Brak podstawowej funkcji w aplikacji do zegarków dziecięcych i lokalizatorów

Zarejestrowałeś/aś nasze urządzenie w aplikacji Garett Tracker i brakuje w niej podstawowych funkcji, które są opisane w instrukcji?

W niektórych przypadkach funkcje pojawiają się po upływie 24 godzin od rejestracji urządzenia w aplikacji, więc na sam początek zalecamy cierpliwe poczekać aż urządzenie zsynchronizuje się z aplikacją.

Jeżeli funkcje nadal nie pojawiają się w aplikacji proszę zastosować poniższe rozwiązania:

Proszę wysłać na zegarek/lokalizator następującą wiadomość SMS:

pw,123456,factory#

UWAGA: Powyższy kod spowoduje zresetowanie samego urządzenia do ustawień fabrycznych. Urządzenie musi być włączone.

Po otrzymaniu odpowiedzi zwrotnej proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.

Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji — należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.

W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:

Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych

PROFILE

Niestety nie wszystkie urządzenia posiadają funkcję Profile w ustawieniach aplikacji Garett Tracker.
W niektórych przypadkach funkcja „Profile” może się pojawić na chwilę po rejestracji, ale zwykle znika po 24 godzinach od rejestracji urządzenia w aplikacji.

Opcja ta może być widoczna w aplikacji, ponieważ Garett Tracker obsługuje różne modele urządzeń, gdzie niektóre z nich posiadają alarm wibracyjny. Funkcja „Profile” dedykowana jest do modelów zegarków dziecięcych z opcją wibracji takich jak np. Kids 2 lub Kids Rex 4G M.

Jeżeli w instrukcji obsługi urządzenia nie ma opisanej funkcji „Profile” —Funkcja nie będzie dostępna w aplikacji.

W celu wyciszenia urządzenia zalecamy skorzystanie z funkcji „NIE PRZESZKADZAĆ” opisanej w instrukcji obsługi.

W PRZYPADKU JEŻELI JEST TO MODEL Z FUNKCJĄ „PROFILE”:

Proszę wysłać na zegarek/lokalizator następującą wiadomość SMS:

pw,123456,factory#

UWAGA: Powyższy kod spowoduje zresetowanie samego urządzenia do ustawień fabrycznych. Urządzenie musi być włączone.

Po otrzymaniu odpowiedzi zwrotnej proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.

Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji —Należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.

W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:

Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych

HARMONOGRAM (tylko urządzenia 4G)

Na samym początku należy sprawdzić czy funkcja „Plan lekcji” dostępna jest w menu urządzenia. Pozycja funkcji opisana jest w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
Jeżeli funkcja w zegarku jest dostępna, proszę spróbować zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych z poziomu zegarka (Ustawienia) lub z poziomu ustawień w aplikacji Garett Tracker.

Po zresetowaniu proszę odczekać 24 godziny od otrzymania wiadomości zwrotnej i sprawdzić czy funkcja została przywrócona do aplikacji.

Jeżeli nadal funkcja nie powróci do aplikacji —Należy zresetować urządzenie wraz z kontem na aplikacji Garett Tracker.
W tym celu prosimy o zastosowanie się do poniższej instrukcji:

Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych

W przypadku dalszych pytań lub braku rozwiązania w naszej pomocy technicznej, zapraszamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną:

+41 201 40 70

[email protected]

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 – 16.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 48 godzin (w dni robocze).

Poradniki

Mezoterapia bezigłowa. Wskazówki dla pięknej cery latem!

Przyczyną przesuszonej albo nadmiernie tłustej cery bywa stosowanie zbyt mocnych lub niedopasowanych do cery kosmetyków. Mycie twarzy w twardej wodzie może też zauważalnie […]

Najważniejsze funkcje smartwatchy dziecięcych – na co zwrócić uwagę?

Najważniejsze funkcje smartwatchy dziecięcych– na co zwrócić uwagę? Smartwatch to dla dziecka przede wszystkim zabawka i gadżet, którym można się pochwalić przed kolegami. Jednak dla rodzica […]

Dla kogo długopis 3D?

Dla kogo długopis 3D? Tak naprawdę może przydać się dosłownie każdemu. Istnieją jednak grupy odbiorców, którym długopisy 3D są szczególnie dedykowane. Czy przypadkiem nie należysz […]

©2024 Garett. Realizacja: Netivo
Powrót na górę strony
Dziękujemy, zapisałeś się na naszą listę mailingową. x