Witamy na stronie pomocy technicznej GARETT!


Jak możemy Ci pomóc?

 

TWOJA KARTA SIM NIE DZIAŁA? - ZDALNA AKTUALIZACJA SMARTWATCHA

Poniższe modele posiadają możliwość zdalnej aktualizacji optymalizującej działanie z najnowszymi kartami SIM. Aktualizacja podnosi poziom stabilności oraz poprawia ogólne działanie systemu operacyjnego w zegarku

  • Garett Kids Cute 4G
  • Garett Kids Twin 4G
  • Garett Kids Trendy 4G
  • Garett Kids Rock 4G RT
  • Garett Kids Focus 4G RT
  • Garett Kids Cloud 4G

Dokładną instrukcję, jak przeprowadzić zdalną aktualizację znajdziesz tutaj:INSTRUKCJA ZDALNEJ AKTUALIZACJI

Aktualne problemy z aplikacjami

Ostatnia Aktualizacja - 15/11/2022

Aplikacja Garett Activ

AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

  • Aplikacja Garett Activ nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. W tym przypadku polecamy instalacje aplikacji FunDo Pro, którą rozwijamy wspólnie z jej twórcami. Z tą aplikacją kompatybilne są wszystkie modele smartwatchy, które pracują na Garett Activ. Aplikacja ta także jest darmowa i dostępna w Sklepie Play. Link do jej pobrania:

Aplikacja Garett Sport

AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:

  • Aplikacja Garett Sport nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. Prosimy o skorzystanie z możliwości pobrania jej z naszej oficjalnej strony.

Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.



Najczęściej zadawane pytania

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE PRODUKTU?

Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. GARETT posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy GARETT

  • Skontaktuj się z nami mailowo:
    serwis@garett.pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
    Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
  • Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:

  • Garett Dział Reklamacji
    ul. Targowa 18, lok 1316 (13 piętro)
    25-520 Kielce
  • Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie
    14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.

WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

  • Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.

  • Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.

  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  • Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

Naprawa pogwarancyjna

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.

serwis@garett.pl

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

  • 1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    • - model urządzenia;
    • - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
    • - data zakupu urządzenia.
  • 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

  • 3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy GARETT.

Szybka naprawa - dosyłanie części zamiennych

Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.

serwis@garett.pl

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

  • 1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    • - model urządzenia;
    • - szczegółowy opis usterki;
    • - wskazanie części na którą jest zapotrzebowanie;
    • - data zakupu urządzenia.
  • 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

  • 3.Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.

W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.

Kontakt

Masz problem ze sprzętem GARETT lub potrzebujesz więcej informacji?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium