Pomoc Techniczna

Witamy na stronie Pomocy Technicznej firmy Garett Electronics!
W czym możemy pomóc?

Najczęściej zadawane pytania

Masz problem ze sprzętem Garett Electronics lub potrzebujesz więcej informacji? Bez obaw. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne także po dokonaniu zakupu. Jeśli masz jakieś problemy z urządzeniem warto zacząć od zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarkach/opaskach firmy Garett.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE PRODUKTU?

Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics

  • 1. Skontaktuj się z nami mailowo: serwis@garett.pl lub telefonicznie: 799-881-221
    Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
  • 2. Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:
  • Garett Dział Reklamacji
    ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
    25-520 Kielce
  • 3. Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.

WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

  • Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.

  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  • Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

Pliki do pobrania:

Naprawa pogwarancyjna

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.

serwis@garett.pl

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

  • 1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    • - model urządzenia;
    • - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
    • - data zakupu urządzenia.
  • 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

  • Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.

Kontakt

Masz problem ze sprzętem Garett Electronics lub potrzebujesz więcej informacji?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium