1 pixel Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie

 
 

Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie

Zakupiłeś zegarek lub opaskę naszej firmy i nie możesz połączyć jej z aplikacją? Aplikacja nie wykrywa urządzenia lub nie chce się z nim zsynchronizować? Proszę zastosować się do poniższej instrukcji:

1. Proszę upewnić się, że opaska / zegarek nie jest połączona z telefonem bezpośrednio przez ustawienia Bluetooth telefonu. Jeśli tak to w ustawieniach Bluetooth telefonu należy usunąć powiązanie opaski / zegarka z telefonem.

2. Z poziomu urządzenia należy zresetować opaskę / zegarek do ustawień fabrycznych jeżeli posiada taką funkcję. Informacje gdzie znajduje się funkcja resetu urządzenia, znajduje się w instrukcji obsługi dołączonej do pudełka.

3. Po zresetowaniu urządzenia należy ponownie połączyć je z telefonem za pomocą dedykowanej aplikacji. Proszę też na czas parowania włączyć w telefonie usługę lokalizacji. To pomaga w przypadku, niektórych modeli telefonów.

Jaką aplikacje zainstalować by skonfigurować urządzenie z telefonem?
Mimo wykonania powyższej instrukcji, problem z połączeniem urządzenia z aplikacją nadal nie został rozwiązany? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny problemu.

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 - 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

 

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24 godzin (w dni robocze)

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium