»Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie
Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie
Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie
Zakupiłeś zegarek lub opaskę naszej firmy i nie możesz połączyć jej z aplikacją? Aplikacja nie wykrywa urządzenia lub nie chce się z nim zsynchronizować? Proszę zastosować się do poniższej instrukcji:
1. Proszę upewnić się, że opaska / zegarek nie jest połączona z telefonem bezpośrednio przez ustawienia Bluetooth telefonu. Jeśli tak to w ustawieniach Bluetooth telefonu należy usunąć powiązanie opaski / zegarka z telefonem.
2. Z poziomu urządzenia należy zresetować opaskę / zegarek do ustawień fabrycznych jeżeli posiada taką funkcję. Informacje gdzie znajduje się funkcja resetu urządzenia, znajduje się w instrukcji obsługi dołączonej do pudełka.
3. Po zresetowaniu urządzenia należy ponownie połączyć je z telefonem za pomocą dedykowanej aplikacji. Proszę też na czas parowania włączyć w telefonie usługę lokalizacji. To pomaga w przypadku, niektórych modeli telefonów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.