1 pixel Niedokładna lokalizacja GPS w smartwatchach dziecięcych

Niedokładna lokalizacja GPS w smartwatchach dziecięcych

Jeśli chcemy, aby lokalizacja zegarka była określona z największą dokładnością, smartwatch musi być na otwartym terenie, by miał sygnał GPS. Gdy zegarek nie ma sygnału GPS, bo np. znajduje się w budynku lokalizacja określana jest na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej, co może wpłynąć na jej dokładność.


Jeżeli pozycja zegarka jest bardzo odległa, pokazuje cały czas tę samą pozycje zegarka lub wiele różnych proszę zastosować się do poniższej instrukcji w celu rozwiązania tego problemu:

Krok 1

Proszę uruchomić aplikację Garett Tracker zainstalowaną na smartphonie. Po zalogowaniu się do aplikacji na utworzone wcześniej konto należy kliknąć na ikonę ustawień konta, aby przejść do odpowiedniej funkcji.

 

Krok 2

Po przejściu do ustawień, na ekranie wyświetli nam się lista funkcji aplikacji i zegarka. Między funkcją „Zmień ustawienia” a „Szukanie zegarka” powinna być funkcja LBS, czyli włączanie/wyłączanie funkcji ustalania lokalizacji zegarka na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej, gdy zegarek straci zasięg GPS.

 

FUNKCJA
WŁĄCZONA

FUNKCJA
WYŁĄCZONA

Krok 3

W zależności od ustawień przy tego typu problemach z lokalizacją należy chwilowo wyłączyć funkcję LBS, aby zegarek szukał swojej lokalizacji tylko przy pomocy GPS. Po wyłączeniu funkcji proszę przetestować lokalizowanie urządzenie w aplikacji Garett Tracker. Po wyraźnej poprawie lokalizowania zegarka i upływie 24 godzin, można ponownie włączyć funkcję LBS.

 
 

Krok 4

W przypadku dalszych problemów z lokalizacją prosimy o wysłanie następującej wiadomości SMS na numer telefonu zegarka/lokalizatora:


pw,123456,cr#


Po otrzymaniu automatycznej odpowiedzi ze strony urządzenia, proszę przetestować lokalizacje w zegarku. Kod SMS powinien wybudzić moduł GPS w zegarku/lokalizatorze.

 

Problem z niedokładnym lokalizowaniem urządzenia w aplikacji nie ustąpił? Posiadasz zegarek dziecięcy firmy Garett, ale na innej aplikacji? Prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem w celu zdiagnozowania przyczyny:

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 - 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24 godzin (w dni robocze).

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium