Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenie internetowego to należy wykonać konfigurację APN zgodnie z instrukcją poniżej:
Konfiguracja APN dla zegarków 4G
(konfiguracja APN wykonywania z poziomu zegarka)
Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 4G
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
(konfiguracja APN dla większości modeli zegarków 2G)
Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 2G
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku. Uwaga:
Karta SIM musi być w zegarku,
Zegarek musi być włączony,
Wielkość liter ma znaczenie.
Treść pierwszej wiadomości SMS
pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#
Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści: [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!
2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:
PLAY / T-MOBILE
pw,123456,apn,internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.
VIRGIN MOBILE
pw,123456,apn,virgin-internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.
PLUS / PLUSH
pw,123456,apn,plus#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.
ORANGE / NJU MOBILE
pw,123456,apn,internet,internet,internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.
Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.
3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:
pw,123456,reset#
Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.
Konfiguracja APN dla modelu Kids 5
(najnowsza wersja, gdy zegarek nie odpowiada na wiadomości powyżej)
1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku. Uwaga:
Karta SIM musi być w zegarku,
Zegarek musi być włączony,
Wielkość liter ma znaczenie.
Treść pierwszej wiadomości SMS
pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#
Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści: [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!
2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:
PLAY
apn,internet,,,26006#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.
VIRGIN MOBILE
apn,virgin-internet,,,26006#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.
PLUS / PLUSH
apn,plus,,,26001#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.
ORANGE / NJU MOBILE
apn,internet,internet,internet,26003#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.
T-MOBILE
apn,internet,,,26002#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.
3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:
pw,123456,reset#
Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.
Konfiguracja APN dla modelu GPS CLASSIC i lokalizatorów MINI / PAPI 5
(inna wersja numeru IP przy konfiguracji APN)
1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku. Uwaga:
Karta SIM musi być w zegarku,
Zegarek musi być włączony,
Wielkość liter ma znaczenie.
Treść pierwszej wiadomości SMS
pw,123456,ip,a62.gps18.com,7755#
Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści: [surl,112.95.164.119,port,7755#] ok!
2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:
PLAY / T-MOBILE
pw,123456,apn,internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.
VIRGIN MOBILE
pw,123456,apn,virgin-internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.
PLUS / PLUSH
pw,123456,apn,plus#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.
ORANGE / NJU MOBILE
pw,123456,apn,internet,internet,internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.
Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.
3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:
pw,123456,reset#
Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.
Konfiguracja APN dla modelu Kids SMILE
(inna wersja kodów do konfiguracji APN w urządzeniu)
1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku. Uwaga:
Karta SIM musi być w zegarku,
Zegarek musi być włączony,
Wielkość liter ma znaczenie.
2.Po spełnieniu wymienionych warunków należy wysłać wiadomość o treści zależnej od operatora karty SIM umieszczonej w zegarku:
PLAY
APN#01#Play#internet###
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
VIRGIN MOBILE
APN#01#Virgin#virgin-internet###
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
PLUS / PLUSH
APN#01#Plus#plus###
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
ORANGE / NJU MOBILE
APN#01#Orange#internet#internet#internet#
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
T-MOBILE
APN#01#Tmobile#internet###
Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź: APN OK!
Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.
3. Po wykonaniu powyższych czynności zgodnie z instrukcją, należy wyłączyć oraz ponownie włączyć zegarek.
Po konfiguracji APN problem nie został rozwiązany?
Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszą pomocą techniczną w następujący sposób:
Proszę wysłać SMS na zegarek o treści:
pw,123456,ts#
Automatyczna odpowiedź SMS ze strony zegarka proszę przesłać na adres e-mail serwis@garett.pl w treści wiadomości lub w załączniku. Następnie w dalszej części proszę podać następujące informacje:
Model urządzenia
Nazwa operatora sieci karty SIM w zegarku
Karta abonamentowa / karta pre-paid / karta internetowa / karta z ograniczeniami rodzicielskimi
Nasi serwisanci pomogą w ustaleniu gdzie leży przyczyna problemu konfiguracji urządzenia. Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.
W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.
Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24-48 godzin (w dni robocze).
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.