1 pixel Brak połączenia internetowego w zegarku, komunikat w aplikacji „Urządzenie nie jest w sieci.”

Brak połączenie internetowego, komunikat w aplikacji „Urządzenie nie jest w sieci.”

Spis treści

 

Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu
Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo?

Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.

Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenie internetowego to należy wykonać konfigurację APN zgodnie z instrukcją poniżej:

Konfiguracja APN dla zegarków 4G

(konfiguracja APN wykonywania z poziomu zegarka)



Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 4G

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.

Konfiguracja APN dla zegarków 2G

(konfiguracja APN dla większości modeli zegarków 2G)



Film instruktażowy do konfiguracji apn w urządzeniach 2G

Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.



1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku.
Uwaga:

  • Karta SIM musi być w zegarku,
  • Zegarek musi być włączony,
  • Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszej wiadomości SMS

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

 

Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać
odpowiedź o treści:
[surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:

PLAY / T-MOBILE

pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.

VIRGIN MOBILE

pw,123456,apn,virgin-internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.

PLUS / PLUSH

pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.

ORANGE / NJU MOBILE

pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.

Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.

3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:

pw,123456,reset#

Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.

Konfiguracja APN dla modelu Kids 5

(najnowsza wersja, gdy zegarek nie odpowiada na wiadomości powyżej)

1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku.
Uwaga:

  • Karta SIM musi być w zegarku,
  • Zegarek musi być włączony,
  • Wielkość liter ma znaczenie.
 

Treść pierwszej wiadomości SMS

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

 

Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać
odpowiedź o treści:
[surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:

PLAY

apn,internet,,,26006#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.

VIRGIN MOBILE

apn,virgin-internet,,,26006#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.

PLUS / PLUSH

apn,plus,,,26001#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.

ORANGE / NJU MOBILE

apn,internet,internet,internet,26003#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.

T-MOBILE

apn,internet,,,26002#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.

3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:

pw,123456,reset#

Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.

Konfiguracja APN dla modelu GPS CLASSIC i lokalizatorów MINI / PAPI 5

(inna wersja numeru IP przy konfiguracji APN)

1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku.
Uwaga:

  • Karta SIM musi być w zegarku,
  • Zegarek musi być włączony,
  • Wielkość liter ma znaczenie.
 

Treść pierwszej wiadomości SMS

pw,123456,ip,a62.gps18.com,7755#

 

Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać
odpowiedź o treści:
[surl,112.95.164.119,port,7755#] ok!

2. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku:

PLAY / T-MOBILE

pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;password:;userdata:.

VIRGIN MOBILE

pw,123456,apn,virgin-internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:virgin-internet;user:;password:;userdata:.

PLUS / PLUSH

pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;password:;userdata:.

ORANGE / NJU MOBILE

pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;password:internet;userdata:.

Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.

3. Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy trzeci i ostatni SMS o treści:

pw,123456,reset#

Po otrzymaniu odpowiedzi „reset ok” - zegarek po kilku minutach powinien uzyskać połączenie z internetem.

Konfiguracja APN dla modelu Kids SMILE

(inna wersja kodów do konfiguracji APN w urządzeniu)

1. Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy SMS o poniższej treści na numer karty SIM umieszczonej w zegarku.
Uwaga:

  • Karta SIM musi być w zegarku,
  • Zegarek musi być włączony,
  • Wielkość liter ma znaczenie.
 

2.Po spełnieniu wymienionych warunków należy wysłać wiadomość o treści zależnej od operatora karty SIM umieszczonej w zegarku:

PLAY

APN#01#Play#internet###

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

VIRGIN MOBILE

APN#01#Virgin#virgin-internet###

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

PLUS / PLUSH

APN#01#Plus#plus###

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

ORANGE / NJU MOBILE

APN#01#Orange#internet#internet#internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

T-MOBILE

APN#01#Tmobile#internet###

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź:
APN OK!

Jeżeli operator karty SIM nie jest wymieniony w powyższym zestawieniu lub jest to operator zagraniczny, proszę skontaktować się z naszym serwisem w celu ustalenia kodów do konfiguracji APN dla danego urządzenia.

3. Po wykonaniu powyższych czynności zgodnie z instrukcją, należy wyłączyć oraz ponownie włączyć zegarek.

Po konfiguracji APN problem nie został rozwiązany?

Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszą pomocą techniczną w następujący sposób:

Proszę wysłać SMS na zegarek o treści:


pw,123456,ts#

Automatyczna odpowiedź SMS ze strony zegarka proszę przesłać na adres e-mail serwis@garett.pl w treści wiadomości lub w załączniku. Następnie w dalszej części proszę podać następujące informacje:

Nasi serwisanci pomogą w ustaleniu gdzie leży przyczyna problemu konfiguracji urządzenia. Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.


W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.


Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24-48 godzin (w dni robocze).

 

 
W Przypadku dalszych pytań lub braku rozwiązania w naszej pomocy technicznej, zapraszamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną:

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 - 16.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24-48 godzin (w dni robocze)

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium