1 pixel Jaką aplikację zainstalować by skonfigurować smartwatch z telefonem?

 
 

Jaką aplikację zainstalować by skonfigurować smartwatch z telefonem?

Nasze urządzenia kompatybilne są ze smartfonami pracującymi na systemie operacyjnym Android oraz iOS. W przypadku iOS w zależność od modelu zegarka może to być kompatybilność ograniczona, taka informacja zawsze znajduje się w opisie produktu na naszej stronie. Przed połączeniem zegarka z telefonem dokładnie zapoznaj się z instrukcją obsługi smartwatcha. Kolejnym krokiem jest pobranie na nasz smartfon aplikacji do połączenia urządzeń. Aplikacje pobieramy ze Sklepu Play lub App Store, aplikacje są darmowe.

Aplikacje podane są w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

Aplikacje firmy GARETT

GARETT TRACKER

Aplikacja Garett Tracker dedykowana jest do następujących urządzeń:

  • Kids 1
  • Kids 2
  • Kids 4
  • Kids 5
  • Kids Happy
  • Kids Nice
  • Kids Fine
  • Kids Funny
  • Kids Sweet
  • Kids Junior 2
  • Kids XD
  • Kids Play
  • Kids Time

UWAGA: Łączenie smartwatcha pracującego na aplikacji Garett Tracker z inną aplikacją może uniemożliwić ponowne połączenie go z aplikacją Garett Tracker. Klient rejestrujący taki smartwatch w innej aplikacji niż Garett Tracker robi to na własną odpowiedzialność. Nie bierzemy odpowiedzialność w przypadku, gdy klient połączy zegarek z inną aplikacją w wyniku czego urządzenie nie będzie działało prawidłowo oraz nie będzie można ponownie połączyć go z aplikacją Garett Tracker.

GARETT ACTIV

Aplikacja Garett Activ dedykowana jest do następujących urządzeń:

  • Sport 14
  • Sport 17
  • Sport 21
  • Sport 29
  • Fit 7
  • Fit 7 Plus
  • Fit 13
  • Fit 15
  • G35S
  • GT20S
  • Multi 3
  • Expert Sport

Garett Sport

Aplikacja Garett Sport dedykowana jest do następujących urządzeń:

  • Sport 23 GPS
  • Sport 25 GPS
  • Fit 20 GPS
  • Fit 23 GPS

Jeżeli Twój model nie jest wymieniony na powyższej liście, oznacza to, że urządzenie jest dedykowane do innej aplikacji. Informacja o aplikacjach podana jest w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

Ewentualnie taką informacje można uzyskać na naszej stronie internetowej. Wystarczy wybrać zakupiony produkt i przejść do zakładki „Funkcje i parametry”. Na liście powinna znajdować się informacja zatytułowana „Dedykowana aplikacja”

Smart Time

Aplikacja Smart Time dedykowana jest do następujących urządzeń:

  • Multi 4
Nie można odszukać aplikacji? Aplikacja nie chce się zainstalować na urządzeniu? W tego typu wypadkach proszę skontaktować się z naszym serwisem:

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 - 16.

W tym wypadku rekomendujemy skontaktowanie się z naszym serwisem przez adres mailowy i zgłoszenie problemu w celu otrzymania pełnej instrukcji w formie pisemnej co należy zrobić z urządzeniem.

 

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24 godzin (w dni robocze)

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium