FAQ

1.Parowanie zegarka z telefonem.

Nasze urządzenia kompatybilne są ze smartfonami pracującymi na systemie operacyjnym Android oraz iOS. W przypadku iOS w zależność od modelu zegarka może to być kompatybilność ograniczona, taka informacja zawsze znajduje się w opisie produktu na naszej stronie. Przed połączeniem zegarka z telefonem dokładnie zapoznaj się z instrukcją obsługi smartwatcha. Kolejnym krokiem jest pobranie na nasz smartfon aplikacji do połączenia urządzeń. Aplikacje pobieramy ze Sklepu Play lub App Store, aplikacje są darmowe i jest ich dużo. Aplikacje podane są w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

2.Jaką aplikacje zainstalować na smartfonie by skonfigurować smartwatch dziecięcy z serii KIDS lub GPS?

Nasze urządzenia kompatybilne są ze smartfonami pracującymi na systemie operacyjnym Android oraz iOS. Przed rozpoczęciem korzystania z urządzenia zalecamy dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia. Aplikacje pobieramy ze Sklepu Play lub App Store. Aplikacje są darmowe. Poniżej podane są aplikacje, które należy pobrać i zainstalować dla poszczególnych modeli :

  • Kids 1, Kids 2, Kids 4, Kids 5, Kids Happy : aplikacja Garett Tracker
  • Kids 3, GPS 2 : aplikacja Dowear
  • Kids Smile : aplikacja Global Tracker
  • GPS 3 : aplikacja SeTracker

3.Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?

Do modeli Kids 1, Kids 2, Kids 3, Kids 4, Kids Happy oraz GPS 2 instalujemy kartę w standardzie Micro SIM.

Modele Kids 5, Kids Smile oraz GPS 3 posiadają sloty na kartę Nano SIM.

Karta SIM musi spełniać następujące warunki :

  • Karta musi być aktywna (jeśli to nowa karta należy ją aktywować w telefonie komórkowym poprzez wykonanie połączenia wychodzącego)
  • Karta musi posiadać środki na koncie (dotyczy kart na doładowania)
  • Karta nie może mieć aktywnego kodu PIN (by sprawdzić czy karta posiada aktywną blokadę PIN należy zainstalować ją w telefonie komórkowym i sprawdzić czy podczas włączania będziemy zapytani o kod PIN. Jeśli tak to blokada jest aktywna i konieczne będzie jej wyłączenie w ustawieniach telefonu lub poprzez kontakt z operatorem)
  • Karta nie może posiadać blokad rodzicielskich.
  • Karta musi obsługiwać tryb pracy 2G, musi posiadać włączoną usługę internetu oraz funkcję identyfikacji numeru.

UWAGA : Karty SIM oferowane przez operatorów jako internetowe, dedykowane np. do tabletów mogą nie działać w urządzeniu.

Z uwagi na to, że urządzenie korzysta z połączenia internetowego, by nie generować dodatkowych kosztów zalecamy wykupienie u operatora pakietu internetowego. Pakiet 1GB / miesiąc jest wystarczający. Koszty połączenia internetowego, połączeń głosowych oraz wiadomości SMS są regulowane przez cennik operatora sieci komórkowej.

4.Gdzie znaleźć kod ID / numer rejestracyjny zegarka (Smartwatche dziecięce) ?

  • Kids 1 : Kod rejestracyjny znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się   na baterii urządzenia, pod metalową klapką. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 2 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 3 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem CID znajdującej się na odwrocie zegarka oraz na oryginalnym opakowaniu urządzenia.
  • Kids 4 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids 5 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids Happy : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • Kids Smile : Kod rejestracji znajduje się na naklejce przypiętej do paska zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.
  • GPS 2 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem CID znajdującej się na odwrocie zegarka oraz na oryginalnym opakowaniu urządzenia.
  • GPS 3 : Kod rejestracji znajduje się na naklejce z napisem REG CODE znajdującej się  na odwrocie zegarka. Kod można zeskanować w aplikacji lub wpisać go ręcznie.

5.Brak połączenie internetowego w zegarku, komunikat w aplikacji „Urządzenie nie jest w sieci.”

  • Modele Kids 1, Kids 2, Kids 4, Kids 5, Kids Happy, GPS 3 :
  • Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu „Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?”
  • Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.
  •  Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenie internetowego to należy wykonać konfiguracje APN zgodnie z instrukcją poniżej

Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy sms o treści poniżej na numer, który jest w zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony). Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszego sms : pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści : [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku :

  • Play, T-Mobile, Virgin Mobile : pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;passwork:;userdata:.

  • Plus : pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;passwork:;userdata:.

  • Orange, NJU Mobile : pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;passwork:internet;userdata:.

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy sms o treści : pw,123456,reset#

Po ok. minucie zegarek powinien uzyskać połączenie z internetem.

Gdy nie otrzymujemy odpowiedzi na żadną wiadomość należy zamienić w treści sms liczby „123456” na „523681” i ponowić wysłanie.

Z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy sms o treści poniżej na numer, który jest w zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony). Wielkość liter ma znaczenie.

Treść pierwszego sms : pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści : [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy drugą wiadomość o treści zależnej od operatora karty w zegarku :

  • Play, T-Mobile, Virgin Mobile : pw,123456,apn,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:;passwork:;userdata:.

  • Plus : pw,123456,apn,plus#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:plus;user:;passwork:;userdata:.

  • Orange, NJU Mobile : pw,123456,apn,internet,internet,internet#

Po wysłaniu powinniśmy otrzymać odpowiedź : apn:internet;user:internet;passwork:internet;userdata:.

Po otrzymaniu odpowiedzi wysyłamy sms o treści : pw,123456,reset#

Po ok. minucie zegarek powinien uzyskać połączenie z internetem.

Gdy nie otrzymujemy odpowiedzi na żadną wiadomość należy zamienić w treści sms liczby „123456” na „523681” i ponowić wysłanie.

 

  •  Modele Kids 3, GPS2 :
  • Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu „Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?”
  • Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.
  • Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej.

 

  • Model Kids Smile :
  • Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi opisane w pytaniu „Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy działał prawidłowo ?”
  • Wyłącz i uruchom zegarek ponownie.
  • Jeśli karta SIM spełnia wszystkie warunki, a mimo tego brak jest połączenia internetowego, to należy skontaktować się z operatorem sieci komórkowej.
  • W przypadku kart SIM Orange, NJU Mobile : z dowolnego telefonu komórkowego wysyłamy sms o treści poniżej na numer, który jest w zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony). Wielkość liter ma znaczenie.

Treść SMS : APN#01#Orange#internet#internet#internet#

po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź o treści : set apn ok!

Po tym należy wyłączyć oraz ponownie uruchomić zegarek.

 

6.Niedokładna lokalizacja GPS (Smartwatche dziecięce)

Aby lokalizacja zegarka była określona z największą dokładnością, smartwatch musi być na otwartym terenie, by miał sygnał GPS. Gdy zegarek nie ma sygnału GPS, bo np. znajduje się w budynku lokalizacja określana jest na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej.

 

 

Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi :

  1. Zegarek/opaska musi być bezpośrednim kontakcie z naszą skórą. Pomiędzy czujnikiem, a skórą nie mogą znajdować się żadne materiały takie jak np. elementy ubrań. Pasek należy wyregulować w taki sposób, by urządzenie dobrze przylegało do nadgarstka oraz nie przesuwało się podczas pomiarów.
  2. Czujnik optyczny wyświetla parametry na podstawie przepływu krwi przez naczynia krwionośne. Zalecamy noszenie urządzenia nieco wyżej niż klasyczny zegarek z uwagi na większą ilość naczyń krwionośnych.
  3. Największą dokładność pomiarów uzyskamy podczas treningów charakteryzujących się jednostajnymi ruchami rąk, wtedy przepływ krwi przez naczynia krwionośne nadgarstka nie jest zaburzony. Intensywne i nieregularne ruchy rękami (np. trening na siłowni, siatkówka, piłka ręczna) zaburzają przepływ krwi przez nadgarstek i mogą negatywnie wpłynąć na dokładność pomiaru.
  4. Podczas pływania wyniki pomiarów czujnikiem optycznym mogą być niedokładne.
  5. Wyniki pomiarów u osób cierpiących na choroby układu krążenia mogą być błędne.
  6. Ciemniejsza karnacja skóry oraz tatuaże mogą uniemożliwić wiarygodny pomiar czujnikiem optycznym.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl