1 pixel Dlaczego zegarek dziecięcy pomimo konfiguracji nie wibruje

Dlaczego zegarek dziecięcy pomimo konfiguracji nie wibruje?

Ustawiłeś w funkcji „Profile” w aplikacji Garett Tracker opcję „Wibracja i dzwonek” lub „Wibracje” a urządzenie nadal nie wibruje? Funkcja „Profile” zniknęła z ustawień aplikacji?


W tym przypadku na samym początku należy potwierdzić czy dany model, który został zarejestrowany w aplikacji posiada moduł wibracyjny. Obecnie w naszej ofercie jedyne urządzenia, które posiadają wibracje to:

SMARTWATCH GARETT KIDS 2

SMARTWATCH GARETT KIDS REX 4G M

Funkcja „Profile”
(na przykładzie KIDS REX 4G M)

W przypadku innych modeli, zgodnie z informacjami zamieszczonymi w specyfikacji urządzeń na naszej stronie internetowej, nie posiadają one modułu wibracyjnego.


„Dlaczego w takim razie funkcja Profile jest/była widoczna w ustawieniach aplikacji?”


Funkcja „Profile” może być widoczna w ustawieniach, ponieważ aplikacja Garett Tracker jest przystosowana do wszystkich modelów zegarków dziecięcych w naszej ofercie. W większości przypadków funkcja znika z ustawień aplikacji po upływie 24 godzin od rejestracji urządzenia.

„Jak w takim razie mam wyciszyć urządzenie?”


Smartwatch można wyciszyć za pomocą aplikacji włączając tryb „Wyłączone w klasie”. Tryb ten blokuje zegarek w określonych godzinach, uniemożliwiając odbieranie i wykonywanie połączeń oraz wszelkie powiadomienia poza połączeniami alarmowymi, które można wykonać z zegarka.

Funkcja „Wyłączone w klasie”
(na przykładzie KIDS REX 4G M)

 

W przypadku dalszych pytań lub braku rozwiązania w naszej pomocy technicznej, zapraszamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną:

Nasz serwis i infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
8 - 16.

Gwarantujemy otrzymanie odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 24 godzin (w dni robocze).

1 pixelBĄDŹ NA BIEŻĄCO
1 pixel do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium