Technical Support

Welcome to the Garett Electronics Technical Support website!
How can we help?

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS FOR GARETT WATCHES

Do you have a problem with Garett Electronics equipment or need more information? No worries. We provide full technical support also after purchase. If you have any problems with the device, it is worth starting by familiarizing yourself with the most frequently asked questions.

Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarkach/opaskach firmy Garett.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE PRODUKTU?

Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics

  • 1. Skontaktuj się z nami mailowo: serwis@garett.pl lub telefonicznie: 799-881-221
    Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia.
  • 2. Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:
  • Garett Dział Reklamacji
    ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
    25-520 Kielce
  • 3. Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej.

WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

  • Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.

  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

  • Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt

Pliki do pobrania:

Naprawa pogwarancyjna

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.

serwis@garett.pl

Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:

  • 1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:

    • - model urządzenia;
    • - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
    • - data zakupu urządzenia.
  • 2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).

  • Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.

W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.

Kontakt

Masz problem ze sprzętem Garett Electronics lub potrzebujesz więcej informacji?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16.

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Sklep internetowy Shoper Premium